Thursday, October 29, 2009

mereka tak jadi........

yer mereka tak jadi tido..kesinambungan cerita dari entry bawah =)

bila nak tutup mata jer, tetiba aiman bangun n meneran =) ok mmg wasalam masa tido tghari dorang hari ni..haha blh pulak saya sambung update ... =)

adik mak baru habis mandi... sehari berapa kali mandi budak ni =)


kakak dah letih, tp sbb adik tak tido..dia lagi la tak kan =)


yeay dah pakai bedak ..kita dah wangi..


ok, saya berjanji ni last entry setakat ni, sbb suami saya tetiba call nak balik, dia letih nak study..nak buat assigm. kat rumah..haaa tu saya cakap..teiba dia nak balik mcm mana..haha ..tgk rumah sepah..terlepas 5 series i..ni dia tgk rumah bersih.."

"rajin bini aku, blh la nnt balik malaysia 4 good belikan kereta idaman dia itu"
..

hahaha berangan jap =)

bye semua... aiman nak sepahkan bilik =)

assalamualaikum




No comments:

Post a Comment