Thursday, October 29, 2009

saya tak larat buka mata dah ni...

assalamualaikum

ni dah pukul 11 malam, semalam mexx ni rekod baru la tido lewat..jarang budak ni tido lewat..dia mcm mama dia..haha kol 9:30 dah layak sgt berada atas katil =)

mula2 dah terlelap =) alhamdullilah dalam hati saya

alamak, lagu kartun dia =) blh buka sedikit mata =)

siap boleh bgtahu baba dia watak2 kartun ..dah hafal dah anak saya nama2 kartun =)


saya tak mampu bertahan lagi.........

sorang lagi ..perjuangan harus diteruskan wahai suamiku .. =)

pastu saya pon masuk bilik dgn aiman..sbb letih la baring atas lantai... suami i pon kata masukla... =) pastu fb la dgn hp i, sementara tunggu kakak tido, sbb 5 minit sblm tido mesti nangis2 nak mama dia..kacau tido i nnt =) pas i masuk, dorang mengaji alif baa taa balik..

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment