Friday, October 23, 2009

apa saya makan hari ni

hari ni saya masak pagi, sbb suami i ada rumah..9:30 siap semua..haruslah kan..sbb saya nak siapkan kakak n adik lagi..makan mandi.. so saya masak yg simple2 jer =) ke pemalas..haha whateva la kan =)

sayur lemak carrot n bayam


sweetsour telur =)


lemak telur cili api =) yummy baby


ikan masin


sambal belacan

saya dari dulu suka makan lemak telur kuning ni, sedap giler2 k benda ni.hehe satu rahsia yg belum terungkai sampai sekarang, dulu time takde maid, ayah saya kata dia masak lauk ni, tp saya tak tahu dia beli ker, mak saya masak kuah n dia masuk kan telur tu ke, dia masak ker ..?? sbb setiap kali tanya mak dan ayah saya hanya senyum2..haha,mungkin suatu hari jawapan itu akan terungkai jugak =)

assalamualaikum



No comments:

Post a Comment