Saturday, October 24, 2009

maryam

assalamualaikum

ni gmbr utk bbm nini =)


time ni first day kena chicken pox

alhamdullilah, hari kakak dah 2nd day..makin banyak..tp saya sgt2 bersyukur sbb Allah sgt2 permudahkan perjalanan hidup saya..dia jarang yg amat2 menangis, cuma ada sekali dua time masa ubat dia dah habis, dia start gatal2 n setiap kali tu saya akan mandikan dia n sapu balik calamine lotion =)

selera makan dia pon alhamdullilah, takde la taknak makan tu..cuma nasi dia tak nak la =) pagi tadi dia bgn pukul 6 ... sbb panas sgt badan dia..menyesal sgt saya..nasib Allah melindungi kakak dari sawan ke apa..pastu sorang bgn, semua bgn..so saya mandikan semua, dia pon tgk kartun n tido balik sampai kol 11... tp satu benda yg pelik kat sini, dia kejap2 nak makan ubat, kalau kat malaysia setiap kali ubat, sampai muntah2 =) sini siap jilat2 lagi.. =)

hehe kol 9 dorang 3 ni pengsan =)

hari ni entry saya kol 6:15 baru satu jer update =)..hehe bkn malas..saya letih la..sbb siang tadi dapat tido 2 jam..yeayyyyyyy!!!! ngan aiman skali..dalam bilik..kakak 2 kali cuba intai2, tp saya cakap, saya nak rest kejap.dia terus tak kacau..dia senyum n cakap ok..dia tgk kartun jer , n baba dia buat kerja n dia pon tido kol 3:30 ptg..tp saya rasa mcm thank youuuu Allah sbb saya rasa sedikit ketenangan yg tak pernah saya rasa apabila musibah dtg menimpa ktorg =)






No comments:

Post a Comment