Wednesday, November 18, 2009

tragedi milo....

saya rasa entry ni, entry yg banyak gambar..sbb gambar ni akan menceritakan segala2nya..hahaha kiding2.... takleh tahan ayat tu.haha budget cool =)

ok la, spt biasa, saya akan bagi milo pukul 11...=)


kakak gembira =) tp kena tunggu milo tu panas sikit =)
mak dia pon buat panas2 ..haha


budak ni mmg tak sabar menunggu kalau panas2 =)


kakak cakap kat adik dia yg milo ni panas =)


adik spt biasa, mana tahan bab2 makan ni =)


dapat biskut time milo dah sejuk sikit =)


standard budak ni mmg byk cakap kalau nampak bird atau plane kat luar =)


kakak kalau citer mmg byk gaya, mcm baba dia..anggota semua bergerak


akhirnya milo adik tertumpah!!


muka org lepas kena marah


saya suruh bagi milo dia kat adik dia, wpun dia berat hati..
tetiba rasa kesian bila tulis blog ni =)


adik bknnya faham kakak dia kena marah, janji dia dapat milo =)


pastu saya suruh kongsi balik, tp i malas nak buat baru =) haha


dia pon minum sampai habis, mmg dia hantu milo pon =)


tinggal sikit sgt baru dia bagi adik dia


tgk ni...sian adik dia =)


dia pon dtg kat saya cakap , sorry mamaaa....


pastu start la citer dia balik... =)


wahhh, panjang tu entry ni..hahaha..ok2, laki i balik kol 7..now nak mandikan budak2 pulak... =)


No comments:

Post a Comment