Monday, November 30, 2009

apa saya makan hari jumaat

hehe saja jer over nak update apa i masak.. konon2 rajin la diri ini =) hehe


lemak sayur


ikan goreng


sambal kicap

habis dah stok ikan i..tahu tak 4 kembung ikan tu utk sebulan ??? =) hehe ktorg belanja 2 ekor ayam n sekilo daging utk sebulan...hehe bkn budget, tp ntah mcm suami saya pon takdela makan byk lauk...

tetiba saya teringat satu cerita, time tu bday suami saya kot, ktorg takla rancang nak gi makan mana2, so kitaorg p la ou..tetiba ingat nak calabrte kat chilli's..pastu suami saya n saya tgk harga ..terus, takpela makan kat rumah la..haha boleh mcm tu?? mungkin ktorg membazir kat benda lain, tp kat makanan ktorg dua jenis yg sgt syg duit..takpela org nak kata ktorg kedekut..hmm janji masa depan anak2 sedikit terjamin kalau ada simpanan ....


No comments:

Post a Comment