Monday, November 23, 2009

sarapan hari ni

hari ni kan saya period pain, hehe bukan lakonan k..saya berterima kasih kpd suamiku yg tercinta sbb mandikan n basuh berak aiman pagi tadi =) saya mmg tak larat sgt pagi tadi..soo dgn malasnya saya buatkan telur hancur n mayonise jer utk sarapan dorang..habislak tu 3 biji dorang dua ni... sbb laki i kan puasa..sooo agak relax sikit takyah siap bekal =)

kakak baru mandi, tp kalau tak sikat rambut tu maknanya baba dia pakaikan baju =)


aiman mesti nak kacau kakak dia punya =)

tq babe, siapkan dorang..tp bising giler dgn anak nangis sbb baba dia blm expert mandikan n shampoo dorang..haha tp jasamu dikenang =) haha

ok2, sat lagi saya sambung entry lain..lagi 20 minit buka..so nak panaskan lauk suamiku, bukan suamimu =)



No comments:

Post a Comment