Saturday, November 28, 2009

jom klik kedai saya =)

ceh takleh blaaa tajuk..haha... ok, saya TERPAKSA update entry ni utk abang2 saya..kecoh kan??? boleh time saya beli suruh amik gmbr..mentang2 guna bb..hahaha... saya baru sampai dari pagi tadi..paksa yg tak tahan tu..letih k! tp fun =)

ini intan punya


i punya


auzani punya


azizi punya


kak juls punya


haaa byk kan?? =)

murah giler k jeans kat outlet levi's sini..kalau saya update besok boleh ker?? mak penat =) satu jeans harga dia 36 cad.. dalam rm 110.. malaysia dekat 400. sehelai... so beli 4 sini , dapat 1 helai kat malaysia... camno tu abang2 saya tak kirim.. laju jer, sanggup tu bbm saya di pagi hari..hahaha

adik saya sasya n alwani nak perfume..so saya beli nnt la..sana tadi takde..ottawa ni berlambak la..yana n chekeboi saya tak tahu nak apa...

bulan 5 dah takde k barang2 saya bagi..haha pokai mak..mak nak beli 5 series ni... satu jeans saya belanja utk bday..hmmm boleh ke abang2 saya bagi hadiah rm400 tahun depan kat saya..hahaha...tapi taknak la kongsi 7 org tu..auzani bagi 400, azizi bagi 400... ???

saya nak beli budak2 ni punya jeans, tp semua made indonesia kebanyakan..haha baik i pi bandung..takyah kali 3..bahagi dua lagi..haha

saya mmg takde idea ni..saya nak tido!! letih ...





No comments:

Post a Comment