Tuesday, November 24, 2009

aktiviti mereka ptg ini =)

SBB SAYA PUNYA CAMERA LAMBAT JUMPA..SO SAYA Baru dapat amik gmbr2 dorang hari ni... =)

kakak dgn bobo dia =)


tetiba saya suruh kakak panggil botak bobo, dia pon ikut jer..saya tanya mana bobo, dia tunjuk botak dia..haha


time ni dia tgh nak mandikan bobo =)kan dah ptg =)


class kan baju bobo dia..lengkap tu =)


dah siap mandi, kena pakai pampershh, ada jer yg menyibuk kan =)

kakak tak kasi kacau bobo dia =)


dia letak bobo dia atas kerusi , so adik takleh pegang =)


dia dtg balik kat bobo, konon2 bobo tetiba nangis sejuk ( ini bkn lakonan yer )
mmg betul2..hehe


anak jate ambo ttp dtg...kakak sudah tension ! =)


saya pon panggil adik tgk lappy dgn saya, kakak bagi jelingan maut ( haha tipu jer)


ni la akibat makan biskut oreo! =)

ok, cukup kot entry hari ni..haha mak malas la =) nway mana visa saya???? =( dah tak sampai sebulan ni.. =( hmmm...saya nak gi umrahhhhhhhhh......



No comments:

Post a Comment