Tuesday, November 17, 2009

17 nov

hehehe takde kena mengena tajuk entry diatas..haha saya sudah tak tahu nak tulis apa.. hari ni sblm baba dia gi uni, baba dia mandikan anak2..haha tq suamiku..alaaa mesti nnt org cakap, untung dia dapat suami mcm tu..jap2 ... =) napa tak pernah lagi org cakap ..untung dapat bini mcm tu??? hahahaha ada nada cemburu disitu..hahaha... takde la, time tu saya tgh masak sarapan n bekal dia...alaaa anak sama2..apahal pulak saya sorang kena buat kerja kan..hahaha itu perjanjian saya dgn dia..no matter what! tapi takdela zalim time baba dia bljr saya suruh buat kerja tu semua..time baba dia fb tu mmg i suruh la..haha


muka nak angin jer kalau kena mandi pagi budak ni =)


yg ni selagi tak mandi, dia akan tarik tgn kita gi bilik air =)

tetiba saya kagum dgn ciptaan Allah, adik beradik pon boleh perangai lain2 kan =) indah sungguh ciptaanNYA....kalau sama jer mesti boring kan?? =)


No comments:

Post a Comment