Thursday, November 19, 2009

rAmbut baru adik

ni aiman baru habis mandi =) pagi ni dorang dua bangun pukul 9..laki i keluar pon i tak tahu..sbb today dia puasa... so lepas sahur tadi, mmg zzzz sampai tak sedar..subuh pon pukul * ! gilos dah mak org ni =) selagi aiman tak bangun, semua tak bangun..selalu laki i ada, mesti dia kejut semua bgn..hehehe sungguh buruk perangai isterimu ini =)



muka tetap tgk kartun =)



nak milo mama


cantik kan rambut adik hari ni =)

hari ni saya mmg tiada masa utk berblogging, sbb baju saya super duper byk..baru basuh..saya cuba utk siapkan sblm mata suami saya menjeling kepada saya tanya bila mahu siap..hahaha tipu jer, laki i mana pernah tanya2 ni... =) janji baju utk hari tu ada, dia ok jer.... =) senangkan kahwin dgn muhammad irwan ni =)


No comments:

Post a Comment