Monday, November 23, 2009

pecah lagiiiiii...

semalam saya period pain, hmmm sudah lama saya tak period sejak pakai implanon ni...bulan lepas baru start nak balik normal kot..ntah saya tak tahu...tp semalam n hari ni mmg saya perod pain..plus semalam mmg saya semangat mahu kemas baju2..nampak sikit 4 org jer, tp kalau dah 2 minggu punya... sampai baju dalam almari suami saya pon dah habis!! =) sooo mmg operasi la kan..sooo dapat kupon 18 dolar tu, selamat lunch n dinner saya ..tak payah masak utk ktorg 4.. =)


tumpah dah nasi kuning nando's ni =)


adoiii pecah lagi pinggan i

bagusla, semua set saya sejak aiman dtg ni, dari 4 jadi 3 !! =( ... mcm ni..dia tgh duduk, pastu dia tergelincir n nak jatuh dari kerusi, sbb sibuk nak nashik, nak nashik... soo saya pegang la nasi n pinggann tu, tetibaaa dushhhhhhhh aiman dah nak jatuh ke lantai..terlepas habis apa yg ada di tgnku..laaaaa takkan saya nak biarkan anak saya jatuh kan =) budak ni mmg tak reti duduk diam..terdiam semua.... =) aiman pon terus nangis,,,, takut baba, takut baba... haaahahaha..skrg baba dorang mcm singa sikit sejak jadi student balik..mmg kena jerit jer kalau salah..haha tu dua2 baik ngan saya..sebab i kan ibu yg baik...hahaha.... maybe suami i tak cukup tido n rest..hehe tu yg garang sikit =P



5 comments:

  1. kitchenworld kan ada corelle sale, kalau set macam u, $30-$40 jer..abislah hang punya 5 series

    ReplyDelete
  2. haha ada aiman ni mmg tak layak saya menggunakan corelle..guna dollarama cukup... haha... habis pinggan2 i ...tekanan disini =)..

    ReplyDelete
  3. aimi, pakai ja daun pisang. abis cerita. jatuh, gerenti tak pecah ok. environmental friendly lagi u

    ReplyDelete
  4. haha mmg la environmentl frnly, tp tiap2 minggu kena beli daun pisang..hahaha... u jadi tak dtg amik itu cofee maker?

    ReplyDelete
  5. jadik2, i nak pinjam dolly u sama.barang byk nak angkut, somi tercinta, awai2 cabut lari. sendirik kena jadik gurkha la nnt

    ReplyDelete