Saturday, November 21, 2009

jatuh lagi =)

semalam kan dorang dua tak tido siang..plus semalam minggu usrah..so suami saya kena la pergi sbb dia bagi ceramah tu... so saya kena jaga dua ni..jaga dua ni tak pernah memberi masalah kepada saya..cuma apabila dorang tak tido tu yg sedikit masalah kepada saya..tp takde la mengamuk mana..mula2 budak2 ni ok..kol 9 tu, aiman pandai2 lompat dari meja kopi n tersembam .. again!! haha bukan kesian dah, geram dgn dia ni..


nasib la camera saya dimana2 =)


nasib ada kakak tolong amikkan tisu =) tq kakak =)


tak byk sgt darah dia


coklat ni dia minum sikit sbb mulut dia pedih...

tp saya takde la sms suami saya btau anak dia jatuh, sian pulak nnt dia kena balik awal... so pas dua2 tido jer, suami i pon balik....tp mmg dugaan sikit kalau anak2 saya tak tido..merengek! semalam aiman telah menguji kesabaran saya..bila saya jerit betul2, baru dia duduk dalam comforter n tido sendiri..kalau mak saya dgr saya jerit kat anak2, mesti saya kena marah balik..haha sini i suka, sbb i yg berkuasa =) haha sian korang dua, eh korang 3..hahaha.....



No comments:

Post a Comment