Thursday, November 19, 2009

lauk hari ni =)

tiba2 saya nak tukar tajuk, haha sbb ada org suka tiru tajuk saya...haha kan titan? =) sapa lah org tu... tp takpe, 3 entry dia, dia kata untuk 3 hari, maybe dia salah taip..3 entry utk 3 bulan kot .... =) maklumlah bakal DR. ...so masa itu emas.... mana sempat nak re check kan =)

ayam goreng


segala tok nenek ni


suami saya sangat suka kalau ayam goreng halia ni

dia suka kalau bawang tu masak lama2 n semua layu..tp mmg sedap la ayam ni..saya tak pernah cuba sampai mak saya suruh cyba..terus laki i taknak ayam goreng biasa tu... =)

nasi ...ialah nasi goreng..hehe bukan i malas masak lauk, tp bawang habis terus..suami i tak sempat gi beli, sbb balik bljr jer kedai dah tutup, so ptg ni dia buka kol 4, so after buka harap2 sempat la... susah i nak masak u =) tadi pon last ....



No comments:

Post a Comment