Friday, November 27, 2009

apa saya makan hari ni

ceh...tajuk tu mana sesuai.. apa menu raya saya hari ni..baru cool =) penat ni..so saya kena puji diri sendiri =) haha rajin ni isteri irwan bangun pukul 5 pagi..ohh tidakla pada hari lain..hahaha...


ok menu pertama saya adalahhhhhhhhhhh

nasi kerabu


nasi kerabu walaupun tak lengkap =)


teman baikku.. budu durian =)

ayam goreng


nasi putih.. hehe ni takkan org tak penah tgk =p


menu kedua ku adalahhhhhhhhhh

rendang


rendang daging baru keluar peti ais
haha tak kuasa i nak panas2kan utk amik gmbr =)


menu ke 3 ku adalahhhhhhhhhh


pulut kuning

pulut kuning..yeay first time try , nasib jadi !!! =)


menu keempat adalahhhhhhhhh

ketupat segera


saja nak memenuhkan gmbr...

kak ula, sudah percayakah anda dgn saya? hahaha....

saya share buat menu raya dgn satu lagi family, so mcm2 sikit wpun dua family jer..hehe..so takde la penat mana..tp kalau sorang penat jugak la..hahaha..

ni saya mahu mandi sunat raya...anak2 masih tido..solat raya kol 9 n 9:45 pagi... cool! kalau saya sambung tido?? ohh tidak mungkin... =) nnt ada org murka..bila selalu murka, 5 seriesku melayang begitu saja...

selamat hari raya semua!!!! =) jgn sedih2 sbb itu semua bkn ajaran islam, asal raya jer sedih.. hehe tp raya aidilfitri saya sedih bila ingat mak ayah saya di kl n penang =) hehe... kalau tak dgr lagu raya ok.. sepanjang kawin sekali jer kot raya kat msia =) insyaAllah nx yr!!! daddy ku udah janji..yeay!!! tiada perjanjian terbatal disini..hahaha

assalamalaikum




No comments:

Post a Comment