Saturday, November 28, 2009

apa suami saya beli utk saya?

saya menerima benda ini dari suamiku yg tercinta =)

tak leh blaa kaler ni kan..hahaha..ada jer yg nak mengutuk nnt.. =) hahaha


i like it baby =) zankk you


dah mcm anak org asli kakak ni kalau tak sikat rambut..haha

semua ni ada less 40%.. so dalam 30 cad..ok la..saya tak pernah dapat apa2 benda dari suami saya sepanjang saya duduk sini..ni first time..sbb selama ni saya berjimat..mula2 saya dah tgk benda ni, lepas tu ..saya letak balik,saya dah keluar pon dari kedai itu... sbb saya gi gatal convert duit malaysia..rugi la kan 100... sbb saya rasa sungguh membazir apabila benda yg sgt tak penting dalam hidup saya... saya mahukan 5 series saja baby =) itu jer... marilah kita sama2 berjimat...hehe

nway tq sayang =)


1 comment:

  1. peluangku ngutuk u sudah sampe. that kaler pink so eeuuuuwww ok

    ReplyDelete