Wednesday, November 18, 2009

saya sudah lambat!

yer =) saya lambat update blog...ok2, saya start update skrg..tp tak banyak entry sbb saya punya camera pagi tadi tak jumpa dimana..

plus kalau update petang2 ni tahu2 jer la kan, saya kena kemas rumah bersih2 sblm suami saya balik.. =) dah la balik penat, rumah sepah, agak kurang best disitu =))


haaa kelam kabut la saya buat kerja ini dan start panas2 lauk


kakak spt biasa, kartun time =)

tu la kan, hari ni saya baca semua suratkhabar pasal dr maza..so lepas masak, anak2 makan, dorang kan buat hal sendiri..so i suka duduk2 baca semua news....seronok.. =)

semalam suami saya agak kurang gembira bila dia balik, sbb mid term dia dapat 90 jer.. n asiggm dia dapat 85... tu dia agak sedih sikit... che abe, u nak dapat 100 ker baru gembira??? =) hahaha kalau saya, mak ayah saya buat kenduri kesyukuran dah..haha... ntah apa2.. blm tgk final dia lagi..kalau dia susah sikit, muka dia baik punya masam n tak nak cakap =) hahaha... rindu dulu2.... tahun ni saya tak rasa lagi.... tunggu bulan 12..nasib tahun ni ada kakak n mexx...



No comments:

Post a Comment