Sunday, November 29, 2009

tragedi di pagi raya

time ni saya tgh basuh botol2 yg dorang minum time susu tido malam ... aiman mmg agak moody pagi raya tu..saya tak tahu sbb apa..tetiba jer ada benda dia tak dapat..dushhhhhh dia campak ubat ventolin n batuk dia...


tekanan i pagi2 raya kalau mcm ni

bukan saya nak marah sgt sbb ubat ni pecah..cuma ubat lelah ni ada satu botol jer,n batuk dia ada satu botol..sini mmg susah kalau nak beli ubat..kena jumpa dr. dulu baru boleh..kalau msia ada farmasi kan.. sbb kerajaan malaysia cuma bayar insuran kalau jumpa dr. jer.. so ubat2 semua sendiri.. tp ok la, sekali jumpa dr dah 150 cad..dkt 500 malaysia k..kerajaan mana boleh belanja byk2, nnt kroni2 dorang tak kenyang..hehe malaysia boleh tak maju woo kalau duit masyuk tak cukup =) tp syukur , kalau kerajaan tak bayar, mmg susah..saya masih berterima kasih pada kerajaan walaupun saya tidak berapa sokong beberapa cara mereka !

time ni aiman kena teruk giler dgn baba dia, kena pukul kat bonbon dua kali..kalau i muka jer..haha tu yg tak layak duduk msia..nnt i kena balik dgn mak i..haha .. aiman mmg takut la baba dia mana penah pukul..last2 dia teresak2 sorang kat depan, takut baba, takut baba.. erghhh padan muka!! geram i dgn u melmon!


No comments:

Post a Comment