Sunday, November 29, 2009

kak jidoh lagi

terima kasih sbb bagi aiskrim ini =) saya suka...

nak tahu tak cerita ni, pagi tadi dia pinjam kereta sbb nak pindah brg2 husband dia, sbb pindah ofis kot..hehe takkkan la i nak call tanya, napa husband akak pindah semua tu kan...

so satu hari ni, suami saya duduk depan lappy belajar, sbb smlm dah keluar seharian, so hari ini dia kena la cover yg semalam n hari ini punya..tu yg saya baru boleh update ni, sbb dia tgh buat assigm. dia kat atas meja pula.. =) yeay, saya baru berkesempatan dapat guna...

dah la, time kak jidoh call tu, i tgh tido..haha serius mamai dia duk ckp " blueberry, strawberry, dark choclolate, coklat, vanila, n bla bla bla..aiskrim ... haha saya pon terus cakap coklat, pastu dia tanya apa lagi saya jawab vanilla..sbnrnya saya tak tahu apa2..hahaha... saya sempat ckp tq jer =) haha, bgn2 jer saya tanya suami saya, apa kak azidah bagi... hehe suami i cakap..aiskrimm... =) yeay..tq kak jidoh =)

yummy =)


bgn jer terus makan, kacau diet i , u ni...

tahu tak apa, saya tak pernah beli aiskrim ini utk diri sendiri..yg scoop 2 kali jer kot sepanjang hidup..haha sayang k..nak2 datu scoop kat rm 5... mmg tak berbaloi.. perut i kalau satu scoop apa rasa..hahaha.. so baik tak payah kan =) lagi pon mak ayah saya dari kecik dah ajar no to aiskrim mahal2..so mmg dah dibesarkan dgn suasana tu..dah biasa la... so ni first time saya dapat aiskrim besar brand ni... =) tq kak jidoh .. laf u..cehhh mcm ejaan org sekarang tak? =) hehe



2 comments:

  1. i know i know.. u so mamai ok.. kalau i kutuk2 u pun mesti u cakap TQ kat i..ahaksss..nyesal i tak kutuk u

    ReplyDelete
  2. hahaha..i redha jer time tu kalau u kutuk...i tak faham apa time tu..hahaha

    ReplyDelete