Monday, November 16, 2009

.....

assalamualaikum...

ok, saya boring..so saya surf fb dari tadi..suami n maryam tgk tv..adik mak dah tido... saya macam pelik bila ramai diantara kita terkejar2 nak menunjukkan agar mereka tidak ketinggalan zaman... =) kenapa arr??

org tu ada ni, kau nak ada jugak..sampai bila nak hidup mcm tu?? =) bukan saya kata saya baik, tapi kan bagus duit tu disimpan utk masa depan...

mungkin saya dah rasa susah hidup dinegara org..bkn susah yg tahap miskin tu..tp saya perlu berjimat yg amat utk masa depan saya dan anak2..mmg suami saya mampu utk beli handbag mahal2 utk saya, tp untuk apa ??

saya rasa perjalanan hidup saya masih jauh, duit duduk sini, mmg kitaorg guna paling2 sedikit yg boleh, sbb balik malaysia nnt saya mahu beli rumah yg betul2 utk duduk, nak renovate dapur n kabinet paling penting.. =) mmg saya dah ada dua rumah sendiri...tp saya kena fikir, apa2 yg berlaku pada suami, saya tak kerja....

begitu juga dgn hp, hmmm hok ni mmg saya tak faham, kenapa berlumba2 nak sama dgn org keliling sedangkan hp kita dah bagus?? =) sbb nak up 2 date ka?? sampai bila nak tunjuk diri kita yg paling hebat, kita paling kaya ...

penat dah saya membebel..hahaha tp i cannot la surf fb lama2..saya pon bukan bagus pon, tp saya cuba memperbaguskan diri saya utk jalan yg lebih bagus dan disukai Allah... =)

im sick tgk org yg suka2 tunjuk diri hebat, kau ada, aku kena ada....

No comments:

Post a Comment