Monday, November 30, 2009

bangladeshii...

assalamualaikum

ni gmbr raya 2nd open hse ktorg pergi..mula2 saya mcm berat hati sangat nak pergi...tp sbb suami saya kata dia dah masak, jemput family ktorg jer..so saya pon ok la..

semua baru bgn.. letih sbb hari sblm tu masak satu hari..


kakak ni jer happy sbb kata pon nak jalan2 =)

haha nmpk sgt muka protes taknak pergi =)


tell u, makanan dia sediakan mmg super duper sedapppp!!! rugi kalau tak ikut =) haha

gembira betul dua beradik ni


selongkar dik kertas2 tu =)


maryam dgn kakak


yg laki tu kawan iwan, dia buat master kat carleton

sedap giler teh tarik wife dia buat..


nini nak tgk kakak gemuk


ni b4 nak balik

anak2 saya tak nak balik!!

bila pergi rumah dia, mmg timbul sedikit keinsafan..saya boleh lihat bukan semua org senang..rumah dia cerek pon takde k..dia masak atas periuk..itu la masak makanan, itu la masak lauk..saya bersyukur sgt saya tidak pernah diberi ujian sebigitu susah oleh Allah s.w.t ... dia dtg canada pon, dia guna duit dia, yuran semua guna duit dia..saya tak rasa saya setabah itu...satu canada ni bagus, kalau kita amik pinjaman utk pelajar, if kita bukan warganegara canada la kan, bila nak byr kita dpt diskaun 50%... anak dapat 300 cad sebulan, wife 100.. so duit tu jer la dorang bergantung.kesian...

tp yg masalah lain pula, anak2 saya tak mahu balik..hehe dekat 2 jam k duduk rumah dia..saya pon suka sbnrnya..hahaha... mula2 nak protes jer kan..tgk2 bini dia yg suka...

yeay,,pos canada baru call time saya tulis ni..hopefully susu anak2 i ada dalam kotak tu =) tetiba hati girang tak terkata..hehehe..alhamdullilah..



No comments:

Post a Comment