Thursday, November 26, 2009

grrrrrr

pagi tadi abang2 saya ajak conference kat bb..kecoh betul hamba Allah yg baru dapat bb tu..haha tiap2 masa ajak conference...tp cool jugak..sbb abang2 saya n adik saya chat sekali..save duit k dari sms..haha..tp yg tak tahan yg kecoh2 tu ..so poyo..haha tp dia dah pandai transfer gmbr dari bb gi fb!!!! muahahaha.. kak julie, tolong buat majlis kesyukuran sikit =) suami u dah maju k =)

dorang mengatakan yg abang no 3 saya, maafla saya ada ramai abang..hahaha so saya guna no 1 , 2, dan 3 jer la..haha ..sambung balik..dorang kata saya jangan jealous, sbb abang saya no 3 tu dah beli kereta baru..mmg saya tahu dia nak beli kereta baru, tp mereka btau saya jgn jealous sbb abg no 3 saya beli kereta


bmw 5 series!!


sh*t !!! hatiku sudah hancur2 gitu..hahaha kg jap... mana boleh..ini kereta idaman i..mana boleh org lain guna dulu dari saya.. maksud saya adik beradik saya..haha org lain nak guna, saya kisah apa..hahaha.. so saya agak kurang yakin dgn 2 org abang saya tu.. so saya sms mak saya pulak!! mak saya kata mmg abang saya beli kereta bmw!! adoiiiii... =(


3 series

tp mak saya kata 3 series..arghhh sudah menimbulkan persoalan disini..sorang 5 series, sorang 3 series...tp dua2 harga 180 ribu..haha tak leh bla..kalau harga sama baik amik 5 series =) sooo saya kata kat abang saya kalau abg saya no 3 tu guna dulu, saya terpaksa berkabung dgn tidak update blog selama 3 hari..haha ajaran sesat semua itu..

last2 adik saya tweet n kata abang saya beli honda civic yang ni...arghhh lega hati mak di canada ni..hahaha... suamiku, saya mahu kereta yg gambar atas mula2 tu..pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee??? =) balik msia promise beli k..hi mummy, 70 dah nampak dah..hahaha hanya beberapa jer hamba Allah yg tahu..hahahaha



yg ni tak jealous sgt..tp kalau dua2 gmbr tu saya jealous!!

pengajaran disini apabila mahu tipu , sila sepakat..haha tu la , dah biasa duduk bawah pemrintahan umNO! tipu2 sudah menjadi perkara biasa..hahaha.. lain kali kalau nak tipu biar sepakat duduk satu rumah..hati i sudah resah mula2..hahahaha...

ok2..saya harus smbg masak..blog sungguh melalaikan i =)

nway selamat hari raya !!!! =)


No comments:

Post a Comment