Saturday, November 28, 2009

apa saya bagi suami saya..

hehe entry ni terbalik dgn entry bawah..sbb saya mmg suka menghargai suami saya.. sian dia duk belek2 kedai jam kat online..sbb dia nak exam..so dia nak beli jam dah byk minggu..tp bila memikirkan duit..mati terus niat dia..haha


jam tommy hilfiger

jam ni pon 50% off..hehe sorry la sayang..i belum mampu nak beli jam beratus2 utk u =) harga tak penting kan?? dulu time birthday dia , dia ada kata dia nak jam..tp saya pusing2 satu kedai jam kat ou, paling murah brand swatch.. rm 350... kalau brand2 ni semua 500 ke atas..adoii bkn takde duit time tu..tp i tak sanggup keluarkan duit sebanyak itu =).. haha kedekut ke isteri dia... ??? sbb kami belum stabil n masih muda, jadi perjalanan masih jauh...

haha tak perlu kot saya btau berapa harga dia..nnt suami saya tahu..hahaha..percayalah murah jer... so time dia jaga anak , dia suruh saya beli brg apa saya nak..saya tak beli apa pon barang utk saya, sbb rugi...sini mmg la best kalau beli baju, sbb saiz besar2 utk i byk..tp.............

so saya amik ni satu, dgn tutup matanya, saya swipe debit card saya.. blhla.. dah 4 tahun kawin, jarang sekali saya bagi dia hadiah..hehe...

nway i love you sayang ...


No comments:

Post a Comment