Thursday, July 30, 2009

waffle world..

assalamualaikum


waffle world... skrg dah best =) byk dah menu skrg =) boleh tahan la..murah dah skrg =) budget2 ..haha tipu jer..sbb ktorg dah kenyang makan kfc ptg tu =)



yeay dapat aiskrim coklat.. no no tell mummy =)

baba no no share! ni kita punya =)

ni intan punya =) yummy baby =)

blog baju hitam ni setahun 2x kot dia update..haha kalau dia ada nuffnang mmg dapat rm 0.10 jer..haha

maaf, gambar lain tak sempat sibuk dgn anak2 4 org tu plus lapar ..hahaha...dapat jer terus lupa camera =)

last skali en suami tanya, time tu semua dah habis makan..tinggal dia masih menghabiskan baki2 mknan dia..tetiba

en suami: eh, tak ajak wani n ana sama ker?

me : duh..kita dah nak habis makan kot kalau nak ajak =)

en suami : oh yer ke.tadi lapar sgt kot..tak ingat..skrg dah kenyang baru ingat =)

sungguh tak bagus abg ipar korang ni.haha.. mari sama2 kita pulaukan dia =) jgn belikan dinner dia selalu..hahaha.....

k la..pasni entry baru lagi yer adik2 =) tunggu2...

assalamualaikum =)

p/s: saya menjadi musykil sapa yg baca blog saya =) dah 160 org dalam masa 3 hari =) yg saya tahu cuma adik2 saya dan mak ayah saya.. =)

2 comments:

  1. satu hari saya buka blog ms aimi at least 4 kali. hrap maklum

    ReplyDelete
  2. oh..tq =) haha.. bagus2 ! ni semangat nak update selalu ni =)

    ReplyDelete