Wednesday, July 29, 2009

hmmmmm

assalamualaikum =)

entry saya kali ni tiada kena mengena dgn cuti =)

saya sms beberapa kawan saya untuk ajak makan farewell .. tak kisah la berapa lama saya pergi pon sebulan ke, setahun ke, 2 tahun ke, 3 or 4.. tp saya agak terkejut dia reply.. saya buat sbb saya menghargai dan sayang mereka.. yer, mmg saya sgt diam lepas kahwin, saya tak berapa suka berkawan sbb saya tahu apabila saya terlalu dkt dgn kawan, pasti saya selalu keluar hingga lupakan anak2 n makan minum en suami dan byk membawa kepada mengumpat dan sebagainya..ini jgn salah faham yer adik2.. ni bkn kawan2 baik saya ..tp apabila saya keluar dgn sesiapa..sedara ataupun kawan..ganeral ye... =)

takde la, saya agak terkilan =) hanya mereka yg dekat dgn saya..dulu buat satu kerja pon, x bagitahu =) selalu sgt keluar pon saya boleh tak tahu,.. xpela..kalau mereka tak nak bgtahu..sejak daripada tu saya terus STOP bgtahu semua benda =) enough !! ntah bkn saya tak syg kawan =) since semua nak berahsia, baik saya berkawan dgn en suami..haha..

ntahla..saya pon serba salah..tp sampai bila saya harus berdiam..last2 saya nak juga tulis dalam blog kesayangan saya ni =) ibu bapa saya buat mkn2 utk farewell saya n intan, dia reply

" eh nak jugak farewell..sian betul, mesti sbb xde org nak buatkan farewell utk awak kan.."

sumpah, niat saya ikhlas ..kerana mereka list yg pertama saya jemput..ibu bapa saya buat sbb saya dan adik mahu pergi b4 raya ni..saya lansung2 tidak mengharapkan sikit pon kwn saya buat apa2.. ntahla..xpela.. no matter what, saya ttp sayangkan kawan2 saya wpun saya sudah jauh di hati mereka =)


kalau farewell tu dalam pemikiran anda semua tu party ker? =) doa selamat pon tak perlu sbnrnya dalam islam =) sblm kita pergi tu kita solat sunat 2 rokaat minta Allah menlindungi perjalanan pergi..

assalamualikum =)

No comments:

Post a Comment