Wednesday, July 15, 2009

pulau langkawi

rupa2nya saya masih rajin =) sebab en suami tgh tgk tv..jadi ada org teman =) bkn dia teman saya..dulu mula2 kawin, kalau takut pon sanggup teman..now? kita tgh cakap pon boleh berdengkur..haha..xpe2 sayang itu masih ada wpun letak kepala jer u terus tidoq =)

mcm mana pon saya perlu cari makanan yelmon! dia sudah mengamuk!
" aiman, mcm dah nak habis jer semangkuk besar tu" =)

en suami tgh isi minyak, ktorg sewa unser ni rm 100 sehari. nak tahu tak satu cerita

ok, mcm mana nak mula, sampai jer jeti tu kan, saya terus gi kfc beli mknan yelmon . so en suami n adik ipar i pi uruskan kereta n angkat2 beg.. en suami dah mcm angin sebab dia tak dapat contact budak ofis dia..haha saya kisah apa..sebab saya dah sampai langkawi..boleh relax2 otak ku ni..ceh, bkn stress pon =)

so lepas en suami ni dapat kereta unser ni, dia angkat la barang2 kat boot kereta.. non n yelmon dah naik, so saya kena angkat maryam ni..
tiba2 dia menangis sekuat hati =)

" mamaaaaaa, mayam nanak naik keta ni!! buwukkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!
boleh ker dia tolak2 saya suruh saya keluar dgn dia dari kereta ni..haha lawak sungguh dirimu maryam! tp kalau kat rumah pon, kalau kereta kancil n kereta proton nini pon dia tak nak naik =) buwukkkk...mayam, no no perangai mcm tu =) nnt org ingat mak bapak dia ajar..haha..

so, kitaorg duduk la awana porto malai. maryam sedang memerhati mcmana ikan2 ni makan =)

ok, ni satu lagi citer, hotel ni 4 star tau..dah la , staff2 uia sampai pukul 12..kitaorg sampai kol 3 pon, masih ada staf2 yg tak dapat bilik...like..tak baik mencarut..haha..kitaorg sampai kol 3 , mmg harapan la kan..dgn tak mesra lansung..ko dah kerja, ko nak marah2 pulak..haha i malas nak marah, sebab tu husband i punya kerja..tp mmg teruk la hotel ni..mungkin pada saya, tidak pada org lain.. tp tension la, dah penat2 sampai, bilik tak kemas, nak marah2.. dah la wifi takdok..ada kat lobby jer, rm 30 kot utk 7 hari..haha lawak seh.. sapa yg nak duduk 7 hari..plus kat lobbi jer lak tu.. ngok ngek tahap maksimum =)

so , kitaorg pergi jer underwater world. beg2 tinggal kat adik iwan, dia tak nak ikut sebab dia dah gi,,i pon dah 3x pergi..belasah jer la, dah uia bayar,, haha i bukan ayah su yg sayang duit kerajaan =) hehe sorry yer anak2 dia, sapa yg membaca blog ini..haha

nnt entry lagi satu, pasal underwater world pula k =) g.nite

assalamualaikum =)

5 comments:

  1. buwukkk??? camna nak naik dodge caravan kat sini? mau drama kat airport nnt...hahahahah

    ReplyDelete
  2. kak jidoh : haha xpe2, boleh dipupuk supaya cintakan dodge utk 4 tahun, hehe

    ReplyDelete
  3. haha aminul2nite ? nnt i pos special entry utk u pasal 2nite k? haha

    ReplyDelete
  4. AMINUL 2NITEEEEEEEEE? WWWWWHHHHHAAAT?

    ReplyDelete