Monday, July 20, 2009

cable car, langkawi

assalamualaikum


wah, sudah lama entry percutian tak di update..tahu ramai yg tertunggu2 =) sabar yer adik2..

ok, lepas balik dari underwater world tu kitaorg terus p cable car..wah!! yg ni saya mmg tak berapa gemar, eh saya suka, tp saya gayat..camno tu? tp dah 3x naik =) berlagak jap..haha kira terrorist la..

so gemukz mama mayam..

serius ni mmg dah penat giler

bz nya en suami! jgn harap dapat cari perempuan lain..haha

kena cepat naik, nnt baby mayam jatuh =)

gembira jer dua org yg muka sama ni =)

saya mmg tak akan pegang anak2 =) takut sbb dorang aktif

saya hanya baca novel =) gayat beb nak pandang bwh

ni baru sikit =) panjang lagi k. ni en suami yg amik gmbr ni

i told u , adik mak ni gembira jer =)

aiman teringat mak ker? =)

paling rasa cam nak kencing bila maryam main kotak emengency tu, udohla gayat..

saya tak tahu, mereka berjalan sejauh ini, saya duduk di kerusi shj =)

tak tahu nak tulis apa..haha

napa mayam?

kita letih la baba


ni dah otw turun




baby yelmon dahaga yer =)

so tak cute yelmon punya mulut =)

yeay, dah nak balik =) mmg letih sgt2 n nak mandi jer =)
nnt saya update lagi k..tp tak tahu bila =)


assalamualaikum =)


No comments:

Post a Comment