Tuesday, July 21, 2009

HARRY POTTER

assalamualaikum =)

ok, kali ni saya nak citer, pertama kali pada tarikh..berapa yer..jap tanya en suami jap.. 21 july, saya dan en suami pergi tgk wayang selepas 3 tahun kawin =) hehe.. itu pon saya yg ajak..nak tunggu dia, hmmm mmg tak la kan sayang? =)

dah la tgk citer HARRY PORTER ya adik2..citer yg lnsg saya tak pernah tgk.. dari 1-5 mmg 5 minit pon saya tak tgk..ni pula, 2 j 30 min..hahaha..kelako2...

so kitaorg dgn wani, intan, abg n wife dia sampai kol 7..wayang kol 8, sebab nak makan sana, so gi laa awal..jgn risau yer mak ayah kami, kerana kami solat di tingkat 2 di sebelah kedai kanak2 safe n sound..yg xde anak mesti tak tahu ni kedai apa kan?..kuikuikui... =)

sampai2 jer terus gi burger king, sbb kenyang lagi tghari tu makan nasi kandaq sedap..nak mkn MC D, tidak lagi..teringin juga, dah 8 bulan ktorg boikot, sebab saya cintakan saudara sesama islam!!!! saya sungguh geram tgk umat islam sendiri menyokong yahudi! like what the hell kan! cepat sgt terpengaruh dgn promotion 5.95 satu set..mcm la xde makanan lain.. tp pendapat saya kan, MCD ni mesti rugi besar! sbb mana ada org buat promosi murah time 12-3..selalu 3-6 kan...yer la, kalau saya sekeluarga dulu dgn adik2 mesti 2x seminggu gi MCD..DAH BERAPA kan setiap keluarga...tp saya tahu masih ramai yg memboikot =) cuma yg kureng sikit masih menyokongnya.. =( maaf, kata2 saya mungkin kasar! tp saya geram tgk dorang ni..dulu yer yer je...oppss lari topik, sbb card reader ni lembs pulak...




ada org kelaparan, sian dia tgh2 bwk kereta kat highway, kereta dia mati! =)

suka en suami bila isteri dia ala2 esah 50 sen

ooonion ring en suami yer, bkn saya yg order =)

2mrw esq 165 ??

akan disambung ke harry porter dua gambar yg lain2 =) lembap sgt2..hehe sorry...

tunggu yer adik2

assalamualaikum...



2 comments: