Sunday, July 26, 2009

island hopping in langkawi

ni hari ke dua kat langkawi..dalam pukul 3..pagi tu ada aktiviti lain..tp sebab gambar2 ni saya jumpa dulu, jadi saya update la yg ni dulu =)
aktiviti ni bkn dalam schedule uia.ni atas pilihan bos dia, sapa nak gi dia bayar.. so saya n en suami cakap, baik pergi sbb nak sewa bot kalau gi sendiri2 mana mampu sgt..rasa rugi pula..so dah ramai2 ni,byr rm35 jer sorang.. so ok la kan =)
tp letih la, jadual berjalan dorang padat giler..sian budak2 la..letih giler.kejap2 yel tertido..wahhh yel pula..nama baru.. =) tp maryam n aiman dah pakai swimming suit..sbb dorang kata mandi laut..

tgh semangat ni nak naik jeti kat awana porto malai

saya juga suka berjalan2 =)

maryam konon2 tak leh buka mata, angin kuat sgt la tu..ni x tipu, dia berlakon jer =)

aiman masih badmood =) badmood jer ko ni =)

lakonan ke 2 =) tp mmg best la, angin dia kuat giler

haha senget pulak gambar dia

ni la pulau bunting, bentuk dia mcm perempuan mengandung tgh baring

nnt saya update pulau2 lain pula..nak tidokan dorang dulu..nnt en suami jeling suruh letak laptop =)

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment