Wednesday, July 15, 2009

kuala perlis =)

ok kali ni, kuala perlis..skip jap..sebab bukak almuntaqa punya blog..tu yg post satu entry..maaf yer adik2.. =) kuikuikui...


sampai kuala perlis pukui, eh pukul.. 11 pagi..feri kol 11.30..so masih ada masa..non berlari2 beli makanan. sebab dia bawak bekal nasi lemak kosong, sebab mak mentua i dia asingkan sambal n lauk semua..so dia bwk la nasi putih jer..hehe..sila gelak kan chikenon! sebab tadi saya dah kena marah dgn mak saya, patutnya dia yg jaga aiman, tp dia gi dapur jap..jadi aiman di bawah tanggungngan saya..kebetulan bkb 678 sampai jer, aiman jatuh.. haha masih tak puas hati lagi ni sebab bkn non kena marah =) hahaha


maryam buka safety belt adik..standart maryam, mmg suka kena marah =)


kasut pula..

maryam kena pimpin dgn pakcik dia, ~adik irwan~

en suami beratur =) perut en suami tetap comel =) haha..

rupa2nya tu je gambar yg ada dalam olympus ku.... ehh yg kuala perlis jer..yg lain masih byk =) tunggu yer.. saya ngantuk..bila update saya ni akan terupdate lagi =)

assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment