Thursday, July 30, 2009

KIDZ CORNER

ok ok..lepas makan tu en suami nak belanja budak2 ni main kat kidz corner =) en suami ni mmg sayang kan semua anak2 sedara dia =) bkn ktorg tak nak ajak aisar , sorry yer aisar..sbb pengalaman ajak aisar keluar 10x ,mesti 9x tu mak dia tak bagi =) soo dah tahu jwpn dia..yg dua ni , mak bapak dia rock sikit n tak kisah sgt..kerana mereka masih lagi keluar dating sampai 1, 2 pagi..haha not me..ngantuk k!! malam kitaorg peruntukan masa utk anak2 =) siang ok la, nak keluar mkn ke..tp wayang.... ohhh suami saya tak nak dah! cukup la sekali..dia tak suka..haha

tlg jawab yer mak bapak dia, ktorg ajak main playground dia, tetiba budak ni dah duduk atas mainan ni n merengek suruh bayar..haha =)

tetiba gf fai ni pon naik yg colour pink =) tgh2 naik turun sbb takut, last2 big boy menyambung perjuangan kakak dia.. rugi jer byr..sibuk nak memainkan peranan suruh adik pegang, nnt adik jatuh la.. =)

kakak yaya memilih utk naik ni =) saya suruh pilih nak main mana satu =)

tetiba, dua2 ni dah ada kat blkg skali..dgn sendirinya mereka naik, faiq terus lompat dari kucing gerak2 tu, maryam terus tinggalkan adik dia =) wahhh sungguh pandai mereka berpolitik..dapat main dua2 pulak tu =) siap duduk sebelah2 lagi..

sian aiman, baba dia tak kasi naik..bye2 kawan2 dlm keadaan sedih =) aiman kecikla..takut jatuh nnt =)

suka eyy abg ni dapat masuk camera =) siap tgn tu hiphop lagi =)

bf n gf ni mmg takleh pisah lnsg =)

eksyen je muka maryam bila dgn geng2 dia =) saya dulu kecik tak rasa pon dapat keluar dgn cousins =)



sementara menunggu yaya, mayam n aiq balik apa yg dilakukan oleh aiman =)

panjat lagi yel.. =) usaha tangga kejayaan =)

akhirnya yel pon jatuh setelah beberapa kali cuba =) dan dia menjadi boring =)

dia terus gi tendang kucing yg bising ni! terus kena marah dgn baba..haha tauke kedai tu ada depan tu k..

baba terus pegang aiman..haha setelah kucing tu" hidup kembali"
aiman mesti tgh geram kan =)

dugaan kedua selepas berjaya pujuk balik dari kidz corner =) dtg pula dugaan ke 3 =)

aiqku nak mainan =) haha.. so baba pon kata xpe, drpd mengamuk

yg dua ni heaven la kan..haha

akhirnya mereka semua pulang dalam keadaan gembira =)

seronok nya jadi budak kecil ni kan, saya dulu juga tiap2 hari balik dari sekolah rendah agama utk tunggu aunty saya balik kerja, sbb anak2 dia kat rumah mama saya..so time dia nak amik anak2 dia ,mesti bawa saya n adik gi 7-11 =) haha tiap2 hari dapat coklat =) mak saya mesti marah..haha time tu whateva =) bestnya dapat coklat mahal2 time tu =)
tq mak ngah! i love you..jasamu dikenang! =)

assalamualaikum =)


cukup la kot post hari ni..en suami mahu makan.. =) bye =) maybe malam nnt saya post entry baru yer adik2 =)

No comments:

Post a Comment