Thursday, July 16, 2009

di tagged oleh adik comel

tagged

Syarat-syarat :
1. 'Tag' dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja.
2. Tag orang yang telah men'tag' anda
3. Tag orang yg anda mahu tag.

Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
::baru bangun n terus marah aiman n maryam sebab gaduh..sorang dah tercampak di bawah katil dgn baba dia, menganggu tidurku wpun dah pukul 9 pagi =)

2. 2 jam yang lalu?
::solat subuh n tidur lagi =)

2. Anda suka
::baca gosip artis..its true baby =) haha

3. Minggu lepas
::tiap2 hari saya teman ibubapa saya ke merbau sempak n tiap2 hari saya jumpa jono

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
::nothing gonna change my love 4 u- ini utk laki i..u alls jgn perasan! wakakaka
::macdonald had a "fam"
:: happy bday to u-nyanyian "take 5" asyraf belum pandai lagi - aunty mek shampah!

5. 3 binatang yang anda tak suka
::kucing di seremban
: kucing yg baru balik dari kelantan
:kucing yg ada ketumbit

6. 5 fakta tentang anda
::saya sgt sayangkan "take 6"
::saya suka makan!
::saya mahukan kereta BMW 5 SERIES!!!!!
::saya ada 2 org anak! umur saya 24 tahun,kalau en suami tak gi canada,mungkin tiap2 tahun saya beranak! haha, saya tak kisah mengandung n beranak! saya tak suka itu pantang2! sgt boring!
::saya boleh bebeking di mana2! wpun di kedai mamak!

7. Tahun depan mungkin.
::saya akan paksa suami pulang ke malaysia! sila kahwin yer alwani! itu satu alasan yg sgt kukuh utk pulang!

8. Saya tak reti
::mcm mana nak masak makanan yg sedap utk suami n keluarga!

9. Saya pandai
::menghabiskan duit suami dgn ajak bercuti! i love!!

10. Kawan saya
::ramai! =) dulu mungkin saya ambil tahu semua aktiviti mereka =) tetapi skrg tidak lagi =) masih keep in touch, tp biarlah mereka dgn aktiviti mereka =) wpun kawan baik saya baru berlakon tv dan tidak bgtahu =) tp saya tak kisah =) saya juga harus belajar bagaimana utk simpan rahsia =) bkn semua benda saya boleh kongsi selepas ini =) mereka juga ada cara tersendiri =) begitu juga dgn saya =) tp dgn en suami, semua dia tahu! saya suka cerita sama dia! =) haha

11. Saya ada
::keluarga yg sgt best & keluarga mentua juga sgt best =) yg paling best... suami yg tak pernah marah isteri dia..haha tq love!


12. Saya seorang
::yg kuat makan!

13. Adik saya
::HUTANG SAYA UTK BELANJA MAKAN NANDO'S!!! BUKAN SORANG YER! TP KETIGA2 KUCING DI ATAS! HAHA.. sila lunaskan hutang itu secepat mungkin =)



14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
::MAKAN
:: DAPAT DUDUK DEPAN LAPTOP! jelingan mak saya boleh membuatkan sayaberhenti surf internet..hahaha
::bercuti
::suami dan anak2 =)

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
:: saya suka marahkan suami saya! suka sangat! mcm mana nak buang perangai buruk itu? sungguh banyak dosa saya dgn dia =) tp dia jarang melawan =)

17. Saya rindu
::mekah =) ni la tempat honeymoon saya! seronok sbb tenang =)

18. Saya tak sabar
::nak guna kereta BMW 5 SERIES! haha wpun agak stress anda membaca =) dah itu yg saya nak =) haha..hint2 kepada en suami sampai dia beli..haha

19. 5 laman yang anda slalu layari:
::almuntaqaboutique.blogspot.com
::gmail.com .. duit masuk ni =)
::aimifickry.blogspot.com
::blog kucing2 di atas
::ohbulan =)

20. siapa yang anda mahu tag?
:: anda yg baru habis baca =)

No comments:

Post a Comment