Saturday, July 25, 2009

swiss like choclate!

assalamualaikum w.b.t

first skali, saya nak minta maaf pada aunty saya yg berada di swiszerlond... hehe mcm skema jer ayat ni..whateva la =) dulu mula2 plan saya mmg nak pergi sana hari ni..25hb..ingatkan nak transit kejap b4 sambung perjalanan pergi canada..tp disebabkan rumah saya di canada tak dapat bulan 8, dapat bln 9..tak kan saya nak duduk sebulan =) mahu habiskan makanan rumah su itu =) haha..sbnrnya mmg ada niat nak gi sana, sbb dorang balik 4 good tahun ni.. rugi la kan.. =) tp sbb bulan 8 puasa..wah nafsu makan mengatasi semua yer adik2 =) jadi saya sanggup gi canada bulan2 puasa =)
kalau saya p awal pon, tak kan saya nak duduk rumah org lama2 kan =) so berkorban la sikit utk en suami.. ~ sila balas 5 series yer en suami atas kebaikan saya ini ~

to ina n yang.. sorry yer.. =) saya sgt sygkan mereka ..plus irah mcm adik2 saya sendiri..swear to god tak tipu =) mak dan ayah saya juga buat mereka mcm anak sendiri..plus mereka juga tak segan silu..jadi lagi senang utk saya buli mereka, kerana saya paling besar dari segi umur dan saiz..hahaha.. saya tak pernah rasa bersalah, sbb mereka adik beradik mcm tiada perasaan =) plus ben6633 juga sudah menjadi hak milik kekal ina jika dia berada d ttdi..hanya mereka yg sanggup menaiki kereta ini sampai ke putrajaya..
hehe ni saya manusia yg tak reti bersyukur =)

jgn salah sangka yer adik2..haha bkn saya tak naik kereta ni, tp kereta ni dah 10x baiki aircond..tp masih panas... =) emak saya selalu pesan,jgn pandang atas, pandang bwh..mesti korang tak faham kan..kalau mcm ada kancil ni, korang bygkan kalau korang ada motor jer,mesti korang bersyukur ada kancil ni kan..kalau korang ada kancil,jangan pandang 5 series jer..hahaha kuikuikui... saya la tu =) ehhh saya pergi kursus mcb yer adik2, jadi misi saya mahu dapatkan kereta 5 series.. sudah beribu2 kali hint ini diberikan kpd en suami, mengapa dia tidak berkata apa2 :p


ini kereta kesayangan ina =)


maaf yer irah, i x jumpa gambar u yg besar2..u ni buat la blog=) adik2 u boleh ajar..ceh ayat cam kenal jer kan yah..haha

yg ni pon rindu juga =) lama tak nampak yang..eh en suami jgn perasan yer,nama baju putih tu juga yang~=)

yg baju merah tu,lama kita tak gossip girl..haha dosa jer ngumpat2 ni !dah nak puasa tau..


ni paling nak minta maaf skali =) n tq soo much su sbb selalu belikan choclate giotto =) wpun saya anak dua, saya ttp kirim choclate..haha n uncle saya bila sampai jer msia terus dtg rumah saya n hantar ,,tq baby =) takut cair..haha.. terasa istimewa..dahla sembunyikan, takut org lain dtg n makan.haha burukah perangai saya..haha whateva..

ni lah choclate kegemaran saya adik2

ehhh, salah gambar! cehhh tipu jer, saja nak buat org swiss rindu dina =)


ni sbnrnya gambar coklat itu ;P

juga kepada kak tamti..sudah bertahun2 tak nampak itu org kaya baru =) haha..nnt dah balik negeri asalmu, saya mahi tumpang tidur rumah kak tamti..hehe save duit hotel, n nak tgk borubudor n nak makan nasi padang best2.. or kak tamti masak pon dah cukup sedap..n rindu nak tgk ibu jari kak tamti yg comel itu =) hehe..

sorry semua sebab cancel gi swiss last minute... =)

assalamualaikum =)

6 comments:

  1. "plus mereka juga tak segan silu"

    "sbb mereka adik beradik mcm tiada perasaan"

    waaaaah. sedap eh al-muntaqa makan ketupat!

    ReplyDelete
  2. irah : mmg kena blog ni dari hati yg ikhlas..haha opsss lupa kan ina, dia tak pi esq lagi..haha

    ina: hahaha... ngumpek eyy tu..nak gi pasar malam jom..but no no ben 6633..i=) kidding =) mungkin irah yg tiada perasaan itu..hehe..n ina..korang kalau kena kutuk pon gelak2..

    ReplyDelete
  3. riak la orang yang dah pergi esq ni

    ReplyDelete
  4. tu la..tak bagus betul org dah gi esq ni..perasaan riak menjadi2..hahaha

    ReplyDelete
  5. awww. kak mek sho naicee.

    tapi hempphh. ingat tak dulu kak mek dtg kate nak baling satu baldi air atas muke? hahaa. i will do that next time i see you, okay?

    rindu sungguh dekat kakmekkk.

    ReplyDelete