Thursday, July 30, 2009

BARBIE LIANA

assalamualaikum =)

skrg dah dkt pukul 12 tghmlm ..ngantoknyaaa .. maryam pula merengek suruh cari benda ni, sejak kehilangan botak dia, tido pon dgn princess liana =) sekali mak dia hempap liana ni confirm berderai kaki dan tgnnya..hahaha..

x la, bila dia tido saya terus letak tepi..haha mahal ni rm90 tau harga dia.. saya pon tak beli brg utk diri sendiri mahal mcm ni.. saya lnsg tak reti hargai barbie2 ni..hehe mungkin dari kecil saya takde peluang utk pegang benda ni..haha mak saya garang tu =)

dah tiap2 hari kakak yaya gaduh dgn maryam sampai nangis, n semua tension, terpaksa la jugak saya mengeluarkan duit ni wpun dgn berat hati =) haha kedekutkah saya?? tidak! saya rasa sgt tak berbaloi utk benda2 ni! lain la kalau handbag colour pink mcm k.sorayya ker..berbaloi2 =) ..iklan celcom jap! =) rumah ni ada agen celcom tak berbayar..bangga jer promote celcom..unlimited internet..menyampah saya dgn dia! haha riak!! dialah suami kpd tuan punya handbag tu =)



siap menangis lagi ..wah mcm mana ni..terpaksa la saya dan en suami bergotong royong mencari benda ni =) dulu dia ada mainan ni =)


tp saya dah buang =) sbb bau busuk giler..non lupa bwk turun dari kereta , habis bubur udang aiman tumpah..mmg bau dia superb la kan =) buang jer la..

ada sesiapa mahu hadiahkan maryam botak ni tak ??=) sian dia masih mencari2 =) .. tp aunty nini dah bgtahu rahsia ni kat maryam =) hehe no no fren nini k mayam =) love mama only =)

assalamualaikum =)

bye..ngantuk sgt2..semua dah berdengkur..saya harus berjaga2 takut mayam muntah =) dia batuk n selalu paksa muntah..geram sungguh =) dia tgh peluk2 barbie dia tu =) whateva la lili =) wahhh namaa anak i seringberubah2 yer... =)





No comments:

Post a Comment