Sunday, July 19, 2009

apa yang anda mahukan?

assalamualaikum

ok, tajuk ni tak berkaitan dgn aktiviti saya mahupun anak2

skrg ni takleh tido, tgk FB kawan2, kadang2 tgk umur dah nak masuk 25, masih lagi berparti, pakaian seksi nak mamp*s.. apa yg dorang nak tunjuk? kadang2 berpeluk2 dgn bkn muhrim, ramai pulak yg kata oh so sweet.. sweet sgt di sisi Allah? kadang2 baca artikel artis2 muda ni, hidup time ni la nak seksi, esok tua2 tak kan nak seksi, like apakah? apa jaminan utk anda hidup 20 30 lagi? sedih kadang2 dgn kanyataan mcm tu, sebagai umat islam saya juga malu!!
yg perempuan2 bangga jer dapat merokok kalau jantan2 ni lalu.. ntah apa2..semacam jer gaya dorang! ya saya mmg benci! sgt benci !

saya tak tuju kan kepada sesiapa.. swear to god! utk umum .. cuma bila tgk FB cousins, kawan n saudara sesama islam, hanya satu doa saya, Ya Allah peliharalah mereka dari segala kejahatan termasuk diri saya sendiri..

bkn saya baik, saya juga masih perlu bimbingan dari en suami, masih jauh lagi utk saya sampai misi dan visi saya iaitu buat yg terbaik apabila berjumpa Allah s.w.t suatu hari nnt..
cuma saya masih sayang saudara seislam dgn saya..

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment