Wednesday, July 29, 2009

Sunway lagoon

assalamualaikum =)

yeay..baru sampai..rumah..nak reply email customer lagi.. jap2 =)

k, semalam ktorg sampai sunway resort and spa kol 11.. so sampai2 jer terus check in 2 bilik =) satu bilik utk saya n family, satu bilik lagi utk aiqku n aunty2 yg tlg jaga dia tiap2 hari =)
so terus gi sunway lagoon =) tp kitaorgkan sunway nya member..so beli 2 normal ticket dapat free 1..boleh la kan =) save duit akak..dapat 2 ticket free.. seorang punya ticket rm 60..n budak punya rm 35 kot..

maaf yer, entry kali ni cuma satu gambar..hehe mana boleh bawak camera..habis luncun nnt camera ku =) lagi pon kalau bwk camera agak kurang sesuai ..haha baju basah2 pastu nak snap sana, snap sini..pasti en suami marah sbb lekat2 di badan..haha dah la badanku sgt gemokzz..haha

ni mula2 sampei.. budak kena pakai sunblock dulu..

kitaorg duduk sunway lagoon sampai 3.30 ptg.. kena balik jugak sbb tak solat lagi =) hehe dosa jer lambat2 kan solat utk sunway lagoon ..dosa jer =) saya cuma tak dapat naik satu benda jer! roller coaster..en suami cuma naik satu benda jer, haha..sgt kontra di situ =) tp bagus apa..time saya naik semua benda tu, en suami jaga anak2..hehe tu yg best kalau contra... =) thx baby n intan n non n wati..sebab dorag tlg tgk anak2 dan saya gumbira..hahaha...

tu jer la dulu..xde benda nak kongsi sgt..saya tak suka xde gambar .. boring! =)

assalamualaikum =)



No comments:

Post a Comment