Sunday, July 26, 2009

Pulau Dayang BUnting

sorry yer adik2 kalau adik2 boring..hehe saya ni belum kaya lagi nak cuci semua gambar2 ni.. nnt lepas guna 5 series saya cuci semua gambar2 ni..hehe

perjuangan belum bermula =)

en suami ni mmg hobi dia akan baca sejarah setiap negara atau tempat =) BORING =)

baba sedang btau aiman ttg tasik ni..hello aiman baru setahun okay =)

aiman dah faham, dia juga menerangkan kpd saya pula.tgk la tgn dia =)

ya Allah, taubat la saya nak gi sini lagi, 5x lagi perjalanan mcm ni..penat giler! turun ok, nak naik tu dahla kena dukung dorang dua! penat maut!

beberapa tapak lagi nak sampai! eee mmg tak nak dah gi sini!

Alhamdullilah sampai jugak =)

ambil gambar duluuu...

hehe sibuk juga nak bergambar =)

mahu ke mana tu maryam =)

maryam naik benda alah ni dgn chikenon..tak muat..maryam tak nak pisah dgn mak dia.. =)

nnt saya update tempat mana lagi k pergi..x seronok satu entry byk2 tempat =)

assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment