Tuesday, July 21, 2009

sob sob sob =(

Dear **** *****,
Your application for Temporary Resident Visa is ready to be finalised.
You may now submit passports to our office at:
HIGH COMMISSION OF CANADA
18TH FLOOR, MENARA TAN & TAN
207 JALAN TUN RAZAK
50400 KUALA LUMPUR
Our office hours are 8:30 - 11:30 & 13:30 - 15:30 from Monday through Thursday and 8:30 - 12:30 on Friday except public holidays.



Note:
Alhamdulillah, our visa application is approved, the countdown shall start soon after we get the visa and booked our flight. Ottawa here we come!

ni saya cut n paste dari blog en suami...hmmmm ..bercampur2 perasaan ini..mmg kali ini saya akan menemani en suami ke sana.. gembira kah saya? atau tidak?

Ya Allah, berilah ku kekuatan agar dijauhkan segala kesusahan dan tetapkan lah imanku dan lindungilah kami sekeluarga walau dimana pun aku berada..


Dugaan2 yg bakal dilalui =)
  • DALAM FLIGHT SELAMA 40 JAM.. TRANSIT LAGI!
  • ANAK2 BAKAL MENGAMUK KERANA MASA TIDUR DALAM PERJALANAN KE SANA AKAN BERUBAH2..ya Allah, aku mohon padamu permudahkan ujian ini ya allah ..sgt serik!
  • PERGI DALAM BULAN PUASA
  • SOB SOB SOB =( TAK DAPAT RAYA!! LAGI 2 MINGGU NAK RAYA =)
  • CAR SEAT! ni mmg masalah yg sgt besaq! anak2 ku tak suka car seat !
  • SEJUK! SNOW LAMA SGT!
  • en suami akan menjadi seorang yg sgt pendiam =) dia tak akan cakap lnsg time bljr! minta2 la ada 2 org ni ok sikit, dulu maryam kecil lagi, saya pon boring..ehh gambar kat atas tu saya tgh ngandung yelmon 5 bulan kot =)
  • DAPAT BAJU BARU! baju winter baru sbb yg lama tak muat..haha..sana senang siit cari saiz seluar jeans utk golongan2 besar spt saya..haha ni bukan dugaan yer adik2
I PHONE!!!! yebaa yebaa...ni mcmnak sgt! menyampah tgk semua org twitter dari hp..saya? =) lenovo..bersyukur2 =) ingatan pada diri sendiri..hehe

p/s: en suami jgn la sombong sgt =) saya tiada kawan di sana =)

doakan saya yer agar selamat pergi n selamat balik n selamat......................... 5 series..wahahahaha....

assalamualaikum =)

2 comments:

  1. uikk en suami awak dah carik rumah sket punya ditengah2 kampung melayu. kawan2 kentut bau belacan pun boleh dengar, bukan takdak kawan lagi kot??!! :P

    ReplyDelete
  2. haha..kalau kakwan asyik nak mengata belakang n gaduh jer buat apa akak =) baik la duduk rumah, jaga anak2 n makan minum dorang... mcm akak buat..=)dorang pun busy dgn class..kan baik sgt nnt membawa kepada perbuatan keji =)

    ReplyDelete