Friday, July 31, 2009

i PHONE

saya memerlukan i PHONE! =) ataupun unlimited internet dkt hp saya =) susah la bila balik baru check email customer..seminggu lagi mesti lari punya customer..service teruk giler dah .. entry ni tak ditujukan kepada sesiapa..tolong jgn perasan !! ia ditujukan kepada diri sendiri supaya bekerja lebih kuat utk i PHONE!!!


saya tak pernah mintak tukar hp pon since kahwin, yg ni guna duit saya jugak =) dah 4 5 kali hantar kedai sbb rosak..wpun en suami dah beli yg baru, tp saya ttp guna yg ni..wpun skrin dia tak nampak,penuh dgn calar, tp saya ttp guna yg ni... =) serius dah buruk giler.. tp whateva la =) sapa yg nak call saya? muahaha.. cuma adik beradik saya , itu wajib, en suami jarang2, mak saya sbb nak tanya dah bgn n dah masak ke belum... dan saya perlu call nurbaini utktany keadaan anak2 saya..muahahaha..perlukah i PHONE?

JWPN DIA PERLU!! sbb saya buat biznes almuntaqa..sudah beribu2 duit dilaburkan!! haha tauke karangkraf pon tak buzy n kelam kabut mcm ni..tak la saya nak twitter sbnrnya..muahahaha.. dan berblogging!! itu hobi saya! =)




satu saya punya =)

satu en suami punya..en suami punya skrin dah wasalam sbb aiman curi time dia tido..apa lagi..gedebushhhh =) haha padan muka!

serius saya sgt memerlukan i phone!!! help me!!

assalamualaikum =)


4 comments:

  1. aimi, kat sini akak tgk future shop ada sale iphone 3G (bkn 3GS la) 8G hanyalah $99 sahaja. hang juai 6 blouse lebih dr lepas tu. tak pun satu swimming suit kat sini

    ReplyDelete
  2. haha mintak2 iwan baca..hehehe...byk lagi stok baju ni =)

    ReplyDelete
  3. okay nanti almuntaqa dah sampai canada naquiah noor nak kirim okay caaaan!!

    ReplyDelete
  4. haha..tp kena tukar dgn giotto can?

    ReplyDelete