Thursday, June 4, 2009

tq so much UBERLOVE n miss liyana

tq so much UBERLOVE


sebab : menjadi photographer utk butik saya , alhamdullilah sehingga butik saya semakin laku =)
:teman saya amik stok baju utk almuntaqa. hehe sapa la nak teman panas2 =)
: yg ni paling best =) menjadi kawan baik saya lebih dari sepuluh tahun =) dari kurus chekeding sampai sekarang =) dan bf dia takpernah tukar dari zaman sekolah..haha giler lama!!

tq so much miss LIYANA =)

Menjadi model utk almuntaqa =) hehe serious tak tipu, semua baju yg digayakan oleh dia semua kebanyakan habis, tq so much dear =) dia pon kawan baik saya since f1 =)
semoga dia dapat bf yg baik2 =) amin =) sebab dia masih single =)

tq so much wpun dorang nurullyana nak cepat..tp masih tlg amik gambar.. sorry.. =)


Don't walk in front of me, I may not follow.
Don't walk behind me, I may not lead.
Just walk beside me and be my friend forever

tq so much nurul n liyana =)

assalamualaikum









1 comment: