Thursday, June 4, 2009

MEMORI, taman melawati 2

assalamualaikum..

sambungan ...


maryam sudah semakin aktif dan tak reti duduk diam

akhir jatuh gedebum.. kalau "mak" dia ada, pasti saya kena marah ;)

mama baba, cepatla balik!! saya dah mengantuk ni!! stress la..

minuman kegemaran en.suami . saya tidak suka bau kopi mahupun nascafe ;)

boleh ke kalau saya tak mahu kongsi dgn baba?

baba pon geram jer tgk saya minum air baba =P

baby yelmon ni mcm saya, hanya minum air kosong sahaja =)

akhirnya mee rebus chikenon sampai dulu, so bagi la dia makan dulu, mana boleh makan sekali, sapa nak tgk anak2 =)

makanan en. suami.. hehe tgk pon tahu mcm tak sedap =) sungguh tak bersyukur diri ini..hehe

wpun en. suami dgn nur punya makanan sudah habis, tp makanan saya belum lagi sampai.. dimanakah?? special sgt kesampai lembap sgt...

chicken chop! tak la sedap, dahla rm 18.. hehe mungkin murah pada org lain, tp tidak padasaya =)

sementara saya menikmati makanan



mereka sibuk tgk durian, manggis, rambutan tipu atas pokok, tp mcm real giler, ada burung2..

mama ni cepatla, tension la suka balik lambat2!

baba, byrla dulu ..
*saya malas nak rotate gambar ini! maaf =)

JOM adik kita balik..mari kakak pegang adik, byk kereta tu..

bye-bye semua, kami mahu pulang =)

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment