Thursday, June 4, 2009

MEMORI, taman melawati

assalamualaikum


in the name of Allah the Most Gracious the Most Merciful

ok, sambung citer setapak lagi, hehe wpun korang boring, break jap, boleh tgk siapa kawan baik saya..haha

malam pas tgk rumah setapak tu saya ajak en suami pergi dinner, anak2 ikut sekali n pembantu rumah pon ikut =)


maryam tgh mengade2 nak dukung =)

Aiman n kakak nur.
perlu ke ada gambar ini =) takpela kenangan utk baby Aiman =)

maryam tgh ngade2 dgn baba dia =)
Alhamdullilah saya dapat suami yg penyayang n tak kedekut =) itu yg penting, tq baby :)

p/s : saya sgt mengantuk , dah pukul 11.30 mlm.. cardreader ni pulak agak lemb sket.. boring nak menunggu.. jap lagi nak bgn malam lagi.. Aiman kurang sihat. lelah lagi , takpelah dugaan sementara anak nak membesar :) tak baik merungut sebab saya perlu bersyukur, dikurniakan anak yg baik , sihat tubuh badan n tidak cacat.. Alhamdullilah.. siapa la saya nak minta doa lebih2 dkt Allah, sedangkan nikmat yg diberinya terlalu banyak hingga kadang kala saya leka utk mensyukurinya..
good night.. tiga2 baby saya sudah berdengkur =)

assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment