Friday, June 26, 2009

HAPPY BIRTHDAY NIENIE

ASSALAMUALAIKUM =)

setelah lama blog ini besawang , akhirnya saya boleh men'update'kanya kembali..yippie!!! tq en suami sebab hantar report n what so ever kat google =) blog ini mmg tak boleh bukak lansung !

ok, semalam 26/6 birthday adik saya Alwani Fickry =) happy birthday sis =) mmm sama dgn micheal jackson pulang ke rahmatullah =) mesti sampai bila2 pon adik saya akan ingat micheal jackson..haha.. yg tak tahan tu kan, ada org call hot fm dia nangis satu hari n dia down giler sebab M.J dah takde..haha saya sempat senyum jer dalam kereta sorang2 , waktu tgh teman mama saya beli pokok utk rumah di KAMPUNG MERBAU SEMPAK!! haha selepas ini kami , eh bukan kami =) ibu bapa serta adik2 saya yg tak kawin lagi, plus saya yg menyibuk tak nak pindah2 =) wpun dah kawin..hehe ..pas balik canada ktorg pindah k =)

so, memandangkan boy balik , dia nak belanja kitaorg makan. sebab dah lama dia tak balik =) dia Dr. kathospital kulim.. so Dr.Aisar Yee Abdullah cadang gi cyberjaya =) sebab kawan2 dia kata murah n sedap giler makanan arab dia ..yippie!! saya mmg suka makan makanan arab =) nasib canada berlambak makanan arab=) hint2 kalau malas masak .. =) kalau kat sana pon, kalau agak2 dia dah super duper busy dgn belajar, dia akan belikan makanan arab yg best2 n dia cakap tak yah masak..hehe saya suka =) konon2 pujuk la..haha.. oh nooo..kali ni kena masak, sebab angkatan kecik2 ni ikut! baby yelmon n baby mayam nak kena makan =) dulu mayam 4 bulan jer, so bubur jer n biskut farley =) takpela, nnt saya jugak boring tak buat apa2..haha

otw gi cyberjaya, jam sket.. ada kereta rosak, tp my big bro kata situ mmg selalu jam..whateva la, saya malas nak layan dia, dah kol 8 malam, perutku sungguh super duper lapaq!! so 8.45 sampai cyberjaya =) sungguh cekap laki ku cari jalan =) haha dia google dulu kat ofis dia =)

order dia pon dalam 15 minit sampai la =) ok la, tak la lama sangat nak menunggu =)

while waiting =)


happy birthday nienie =) semoga hidup sentiasa diberkati Allah s.w.t =)

"abg ji dah mengamuk kelaparan! apa yg patut saya buat?" kata alwani

eh hidung kami mcm sama jer ..

puppyku jadi momok

sasya : sedapnya kalau aku dapat mkn kek ni dulu

si gems yg order dulu =) haha saya terlalu lapar =) nnt ramai org, mknan saya dpt lambat

azizi sudah mula stress!!

begitu juga dgn yana girl yg mula stress memilih mknan

itu mama saya! saya sungguh stress bila org kata itu kakak saya!

dia masih waras

sudah kurang waras kerana kelaparan

si gemuk tertido kerana kelaparan

Auzani juga kurang waras kerana kelaparan

baby yana jer ok kerana dia sedang diet =)

saya sungguh lapar =)

pasti mereka tahu ini adik2 saya =)

cheers mike!

cahaya keimana ada di dagu bday girl!! haha kidding


the man who is everything to me, he's my hero !! thank u dad 4 e'thing

my to my husband I LOVE YOU so much =) i'm glad i married u, even thought sometimes it's rough, still u're the best baby =)


assalamualaikum




No comments:

Post a Comment