Sunday, June 7, 2009

bagaimana?

saya mahu jadi isteri yang baik kepada en.suami . tp saya selalu mengabaikan dia =(
sorry sayang, saya akan berusaha belajar lagi, hehe tolong tegur kalau tindakan saya itu salah! itu masalah saya dan suami, suami saya tidak pernah marah saya atau meninggikan suaranya. njadi saya tak tahu bila dia marah =) kalau dia marah dia ttp akan reply mcm biasa, hehe sungguh kontra saya dgn en.suami.. semua la.. tinggikan suara tu tak payah cakap la .. nisbah dia 1:1000.. hehe saya yg seribu tu.. dosa jer..boleh gelak2 lagi =)

tak la sayang, saya betul2 serious, bimbingla isteri anda ini, saya sudah tidak pukul anak2 sgt sejak ditegur oleh en. suami .. isteri anda sungguh garang kepada anak2.. =) saya sungguh gembira tgk kawan2 en.suami cakap dgn suami pon sgt2 sopan..tp bila masa saya akan tiba??


Ya Allah aku perlukan pertolongan mu, bimbingla aku utk terus menjadi isteri yg terbaik utk suamiku .. sebab saya sgt sygkan suami saya =) hehe takkan nak sayang org lain pulak kan? =) sebab suami saya pon byk berubah kepada kebaikan sejak pulang esq, hehe tu yg isteri dia makin mengade2, terus tak marah isteri..hehe.. ku suka =)

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment