Thursday, June 25, 2009


assalamualaikum =)

semalam dr.aisar yee abdullah ajak en suami pergi janda baik sebab dia ada gathering =) so saya dgn tak malunya meng'offer'kan diri untuk ikut sekali =) hehe saya ni mmg muka tak malu utk ikut mana2 kedua ibubapa n en suami nak gi mana2 =) hehe saya dilahirkan utk suka berjalan=)

so saya bawakla aiman n maryam n kakak nur ikut skali.. sebab takut boring kan..takut papa nnt makan dgn kawan2 ..apa saya mahu buat bersama en suami ..mesti boring..kalau tak kahwin lagi ,yerla rindu2..hehe ni dah 3 tahun lebih =) rindu jugak ! =) selagi
bmw 5 series tak dapat *wink* =) so pukul 6.30 pagi, saya bgn dulu..yippie!! selalu subuh mesti en suami yg kejutkan.. dalam 10 kali subuh tu, 9.5 tu en suami yg kejut..haha saya tak penah sedar.. pas kejut en suami, dia pon solat! saya cuti! =) tp kena bgn pagi jugak, nak siapkan anak2 punya bekalan susu n pampers n mknan..hehe ni jer dah setengah jam..

spt biasa, maryam tak nak bgn =) dia siap cakap, mayam nak tidur, mama baying ( baring ) mayam! hehe mmg tiap2 hari saya tunggu ayat itu, sebab itu alasan utk saya tidur balik lepas en suami gi kerja! hahaha ku suka!


so 8.30 pon keluar n tunggu kat selesa homes punya simpang.. chop! yg ni saya tak tahu simpang apa! agak2 jer =) anak2 saya pon gembira, sebab saya jarang bawa mereka keluar dgn saya sejak ada pembantu =) sebab nnt dorang letih n merengek..nnt saya serabut. sebab saya bkn boleh marah anak2 saya sgt! haha sebab 'mak' (panggilan utk nenek dia) dia akan marah saya kembali! tunggu la mayam n aiman, akan menjadi mangsa2 ku di canada nnt time baba dia gi kelas..haha baba dorang pon akan masam muka dgn saya kalau saya pukul anak2 dia..hehe sorry syg =)

maryam mula mengganas sebab..... anak2 saya mmg tak boleh duduk lama2 dlm keta

why aiman so sad? aimi hungry kan =)

bagi sini camera tu mama! aiman takde mood ni! lapar ni..


jln dia mcm ular utk sampai rumah dia, tp 9 minit jer.haha sempat tgk jam! saya kan ketegori kepoh =)


cantik kan =)? ni tempat duduk n bawah tu sungai

maryam tak nak jalan sebab jalan dia byk batu n lecak sikit, hari sblm tu hujan

nikmatilah pemandangan yg indah2 ni yer =) saya malas nak mengulas


















ok2 citer lain pulak.. sampai2 jer..camera bateri s
udah habis =) credit kepada saya kerana promosi rumah dia..haha mungkin juga tuan rumah itu marah kerana hak cipta terpelihara..haha janji saya suka ke tempat cantik2 mcm ni =) dahla anak2 n pembantu rumah saya agak liat mahu pulang! haha saya juga suka, awal pulak bapak aku sms suruh balik =) baru kol 3 =) ok! itu gambar rumah dia sahaja.. bateri camera saya sudah habis! tension giler! saya sgt suka surau n tempat amik wudhu' dia..rumah dia sangat2 cantik! haha saya mahu ke situ lagi ya ayahnda...



baby 'mak' keletihan! mmg masa tido dia pon =)

maryam pelik tgk sungai =) dia ttp cakap shimming ( swimming )

adik bgn la cepat ! kakak tinggal nnt !

mama jom!

yeay! maryam dah turun =)

taknak la mama amik gambar mayam!

ok! kali ni jer mayam posing .

ok, pas mayam posing tu adik dia pon bgn n mandi..dua2 dah buka baju n pampers =) battery camera pon dah habis =( tension gak! salah sendiri lupa charge =)


gambar2 di bawah ni utk dr aisar yee abdullah .. gathering ni selepas 40 tahun mereka meninggalkan sekolah! wah! lama giler.. tp skrg ada FB! jadi saya tahu dimana kawan2 saya =)

oopps! ada kepala baby yelmon =)





maaf ya dr aisar yee kerana bateri kamera saya sudah habis =)


assalamualaikum



No comments:

Post a Comment