Wednesday, June 10, 2009

BIRO TATANEGARA (BTN)

Adik saya sungguh merana kerana bf dia kena pergi btn..boleh call pukul 12 malam jer... hahaha padan muka!! itu pasal adik saya asyik murung sahaja wpun cuti 2 minggu..plus bf dia dah xde kat seremban pasni..hehe plus dia kena bas sorang2 ..plus dia akan bagi seribu satu alasan utk org hantar dan pergi..plus dia suka tido!!! hahaha...

saya pon pernah rasa apabila en suami kena pergi btn =) mmm 2 bulan lepas kahwin kot.. disebabkan saya takut sunyi =) saya pon ikut aunty saya pergijohor dgn singapore =) mmg stress sebab en.suami boleh call isteri dia yg tercinta pada pukul 12 malam..waktu ni mmg tercinta la kan sebab baru 2 bulan kahwin..haha korang ni, sekarang ni terpaksa kongsi dgn aiman n mayam..tu yg kurang sikit cinta..haha..tp xpe nnt en suami nak bagi kereta ini kepada saya..haha tak salah berangan..korang ni xde visi n misi dalam hidup =) bila kita ada misi, baru kita dapat..so misi saya nak kereta itu..dan visi saya pujuk suami selama 5 tahun sampai dapat..haha kan sayang? kan ? kan ? =) xpe, saya kasi mengandung lagi 2 anak..haha biar dia cakap, sian isteri saya..byk pengorbanan..hahaha k ..k.. dah lari tajuk =)

so bila hari ke 4 tu =) saya pergi la klinik sorang2..mcm lari sikit jer period saya =) saya pergi la jalan sorang2 ke klinik mahanum..eh tak..ptg sebelum tu saya p guardian beli pregancy test..WAHHH!!! positive ++ =) tp saya tak btau en suami, xpela tunggu dulu , lagi 2 hari dia balik =) sabar itu separuh dari iman=) so baru gi klinik check..so check2 baby dah sebulan =) alhamdullilah..mayam la saya nak citer ni..

so bila hari balik tu saya btau dia =) 1st skali =) dia pon duduk atas katil sambil terbaring n terus gelak2 happy =) mmm dia terus hug isteri tercinta -time tu mmg tercinta- hahaha bkn saya perasan.. saya ulangi time mula2 kahwin ya =) dia terus call mak dia..sah2 suami saya anak mak... saya x kisah pon ..saya pon suka balik penang =) mak n ayah metua saya suka melayan selera makan saya..wahh ku suka..balik bulan2 pon xpe en suami =)

tu jer kot =) nnt saya kongsi lagi apa yg saya ingat =) mcm mana maryam beranak n aiman k.. ni blog ni utk anak2 saya juga apabila dorang besar nnt =) nnt dia tahu yg baba dia ni gentleman sebab sanggup bersusah payah belikan kereta utk mama dia... =) haha dah hint byk kali ni..tp en suami buat tak faham jer =) camno nih =).... sayang please nak satu..?? =) haha

assalamualaikum =)

3 comments:

  1. abang bg ayang keta BMW, ayang bg abang tambah bini baru

    hahahahhahahaha

    ReplyDelete
  2. okay comment atas ni lawak gile...mau MC keja ngan parang!haha

    ReplyDelete
  3. haha mmg tak sesuai..baik tak payah bmw kalau nak kahwin lain..hahaha..tp xpe, irwan mesti belikan satu..hahaha

    ReplyDelete