Wednesday, June 10, 2009

cartoon network

saya tak faham dgn suami saya, umur dah 28 tp suka giler tgk CN SAMBIL GELAK2 SORANG!! anak2 dia pon tak suka mcm baba dia..itu sikap pelik suami ku sejak 2 minggu ni..hehe.. elehhh amik kesempatan, sebenarnya dia naktgk NARUTO...saya selalu marah dia tgk, saya tak kisah nak tgk..saya bkn jenis ygen suami tak boleh buat itu , x boleh tgk ini, x leh gi situ dan sini..cuma saya tak bagi KAHWIN LAIN jer =) lain ok apa.. =) cuma saya tak kasi dia download naruto dalam laptop..haha bapak slow laptop tu..saya delete jer pas satu siri dia tgk..haha padan muka..eh tak2..xpela sayang =) download la ... =) selagi tak dapat bmw 5 series tu =)

k la dah pukul 12 malam, kol 3 pagi saya mahu ke Lcct utk ke jakarta..bye semua..mungkin blog saya akan bersawang utk beberpa hari..saya busy dgn almuntaqa =) ok la ..ni dah berapa post saya buat..tp malas auto publish..hehe..bukan ada org baca pon..yg pasti baca adik2 saya, en suami, nurul, dan sepupu2 saya d geneva..tu jer..haha.. good nite korang!!

assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment