Tuesday, June 30, 2009

ke cyberjaya lagi =)

assalamualaikum =)

minggu ni dah 2x gi makan kat cyberjaya =) kedai arab =) kali ni fama (father n mother ) belanja..saya pon tak tahu sapa yg bayar..saya cuma menyediakan perut yg kosong =) eh tak, saya dah makan nasi sblm gi..sbb lapar sgt, td saya makan sikit jer =) sebab saya sgt suka masakan mcm kuah lemak putih ibu saya..jadi saya sanggup tinggalkan makanan arab itu..haha..sbb baru sgt mkn makanan arab tu minggu lepas =) tq sapa yg belanja =)


kitaorg tolak awal, pukul 6.45 =) takut jam,haha sanggup tu, solat maghrib kat RnR =)



nama dia yg baru "adik mak"

nama samaran dia "yelmon"

kesian anak2 saya sudah kelaparan =)

hehe pasti en suami tak suka =)

alhamdullilah =) mayam dah pandai makan sendiri =)

akhirnya aiq mampu tersenyum =)

mama whateva ok =)

wpun dia berusia 5 tahu, dia sudah takut dgn perkataan 'gemuk' tp saya?? hehe nnt la saya diet =)

cari jawapan di dalam gambar itu, mengapa nama aiman dah tukar.
" eh mayam tertido dah ker" =)

ada hamba2 Allah yg sibuk..haha

hehe gambar kenang2an kata kakak nur..haha

mata mayam dah jadi momok =)

ni dua org hamba Allah yg suka kan camera =)

mata aunty ana lagi scary the mary =) dua warna =)

eh salah masuk gambar =) ni baby yelmon time baby =)

ada jugak hamba Allah ni suruh amik gambar dia =)

dalam kereta, otw balik , baby yelmon pon dah tido =) mayam masih byk cakap =) sampai rumah dia baru nak mengamuk =) hehe semua dah tension dgn dia ..maryam, mengapakah perangaimu begitu =) sian org lain tension .. haha satu jer sbb saya nak gi canada, sbb kesian kan org lain mahukan ketenangan =)


assalamualaikum =)






No comments:

Post a Comment