Saturday, September 26, 2009

mereka gembira

hehe maryam lansung tak nak bukak kasut dia, sbb kalerr pinkk =) bgn tido jer terus nak pakai kasut tu =)


inilah kasut lijah!! =)


aiman juga gumbira =)
dorang baru habis gaduh, aiman baru nak makan, lijah gi terbalikan pinggan tu, habis nasi ajman =)


baba dia beli saiz kasut pon tak agak2, lijah saiz 8, adik saiz 11..berat pulak tu =) dia kata boleh pakai lama..sian ajman !

tq to fama =)!! saya jer tak beli lagi, sbb tahan lagi =) wahhh saya boleh cakap fon dgn semua org, tp saya tak boleh cakap fon dgn ayah saya =) saya rinduuuuuuuuuuuuu =(
camner ? =) mak saya tanya nak balik ker ? =) hihi ikutkan hati mmg saya tak nak duduk sini, tp irwan lagi memerlukan saya =) hehe sian tgk dia balik study dah maghrib, seharian tak makan ..sian jugak =)

nini, bila anda mahu kahwin? =) eh javelin...

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment