Thursday, September 17, 2009

0_o

assalamualaikum

tak sempat sejuk hari ni sbb en suami tetiba call nak balik kol 12..dia letih sbb tak tido..mati i..hall n bilik tido tak kemas apa..haha..bgn jer siap kan anak2 mandi, makan pastu saya akan duduk dpn laptop smpi ptg =) haha..kol 4 baru masak =) nasib dia call nak balik..kalau tak , kantoi i u rumah mcm tongkang =)

today satu apartment takde air..ada jer air ktorg tadah.hehe eeee i tak selera kalau bebekinzzz guna tisu..yuckkyy.... patutkah kami makan luar? nando's? ada 4 kali lagi hutang adik2 saya nak belanja saya nando's...jgn buat2 lupa wpun anda di mesir, seremban dan budak yg ada lampu baru... 2+1+1.... =)

sunyi giler maryam n aiman turun bawah dgn baba dia.. hehe ..tetiba saya rasa ..oh dah lama saya tidak menjerit kepada mereka..hahaha

assalamuallaikum

No comments:

Post a Comment